Kuidas osta kaupa internetipoest titatoit.ee?
Kõik netipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu (maks lisaväärtusele) suuruses 20%.
Hindadele võib lisanduda kättetoimetamistasu sõltuvalt tellimuse vormistamisel valitud kättetoimetamisviisist.
Tellimine
Kauba tellimine toimub läbi elektronsüsteemi titatoit.ee. Pärast ostu vormistamist ja selle eest tasumist saab Ostja elektronposti aadressile kinnituse. Tellimuse vormistamise käigus tasub ära märkida ka kaubakättetoimetamise viis.
Tasumine
Internetipoes titatoit.ee saab Ostja maksta ostu eest kasutades Swedbanki, SEB, LHV, Luminor ja Coop panga teenuseid.
Kättetoimetamine
Kauba kättetoimetamiseks on järgmised võimalused:
- Kulleriga Tallinna piires (5,00 €) (kättetoimetamine 2 tööpäeva jooksul Kliendi poolt näidatud aadressile).
- Iseteeninduslik postiautomaat: SmartPost (3,70 €)/Omniva (3,50 €) (3 päeva jooksul).
Kauba kättetoimetamine toimub kogu Eesti Vabariigi territooriumil. Müüja teavitab Klienti elektronposti teel pärast kauba üleandmist kättetoimetamisteenistuse operaatorile. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima kõikide tema poolt esitatud andmete ammendatust ja õigsust hoidmaks ära viivitusi ja ebatäpsusi tellimuse kohaletoimetamisel. Müüja ei kanna vastutust kauba viibimise eest, kui see on põhjustatud Kliendi poolt tellimuse vormistamise käigus esitatud ebatäpsetest, poolikutest või ebaõigetest andmetest. Müüja ei kanna mingit vastutust kauba viibimise või kohale mitte jõudmise eest, kui see on tingitud EestiPosti/veofirma ebakorrektsest tööst.
Tagastamine ja vahetus
Kogu internetipoest ostetud kaubale kehtib tagastusõigus kooskõlas Eesti Vabariigi seadusandlusega. Klient võib kasutada tagastusõigust 14 kalendripäeva jooksul alates kauba saamise hetkest, vastavuses Eesti Vabariigi seadusandlusega (Võlaõigusseadus §56).
- Klient peab teatama oma tagastus/vahetussoovist hiljemalt 14. päeval kauba saamise hetkest elektronposti aadressile: info@titatoit.ee. Kirjas on tarvis täpselt ära tuua probleem, tagastuspõhjus ja Ostja kontaktandmed. Müüja kohustub vastama pretensioonile 5 kalendripäeva jooksul.
- Tagastuse korral kannab saatmiskulud Klient (maks. 10 €, VÕS §194 lg 4), välja arvatud juhul, kui tagastuspõhjuseks on mittevastavus tellimusele või praakkaup.
- Titatoit.ee tagastab Kliendile raha 10 kalendripäeva jooksul pärast kauba saamist.